movieangels

Alla inlägg under juli 2014

Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 11:26

Heej, hanni här!! jag och cassi har bestämt att vi ska göra namnskyltar och lägga ut dem efter varje inlägg så att vi inte behöver skriva te.x "hanni här" B) 
Idag gjorde jag och cassi en tvilling look som vi har på oss just nuu.    Heheheh cx Jag tyckte looken blev as cool B) Cassi och jag har tjatat om vem som är coolast, nu är vi lika coola B)  Haha!
cassi håller på med en header och hon ska göra namnskyltarna med sen, så dem kommer haha! Och hon var bäst så det är därför hon får göra dem ;))


//hanni

Av Cassi / Hanni 8D - 23 juli 2014 22:41

Hej! Det är jag som är Hanna aka Ameli (hanni) här på bloggen och detta är mitt första inlägg. Jag bytte nyss header eftersom "nybörjar" headern man har när man gör bloggen var rätt tråkig. Så jag gjorde en snabbt och bytte till den. Den var inte bäst men Cassandra har lovat att göra en ny (bättre) någon dag. Ni får gärna sprida bloggen osv. Och en fråga. Tycker ni att vi ska ha sånna namnskyltar typ som man lägger ut efter man har skrivit sitt inlägg där det står sitt namn? XDXD Jag har typ inge mer o säga.  Jo juste, i förra inlägget skrev cassandra att jag inte kunde ha fler vänner typ. Men hon har rätt & fel där. På hannah den bästa tjejen kan ni adda mig. Men tyvärr inte på ameli.ejsing för där har jag liksom 1100 mer vänner än vad jag egentligen ska >.< Heheheh. 

//hanni

Av Cassi / Hanni 8D - 23 juli 2014 21:32

Heii alla tjejer/killar/apor 8D Detta är cassi's första inlägg (mitt första då lol) xD och ja..jag och eh "hanni" xD har denna blöggen :3 på msp heter jag (cassi) CassandraEk och hanni heter Hannah den bästa tjejen och ameli.ejsing 8DD vi kommer blogga typ..varje dag 8D hoppas jag iaf hehe :x ni får gärna adda mig på msp men inte hanni jag tror inte hon kan ha fler vänner owo men nu måste jag göra en header brb xD
//cassi

Tidigare månad - Senare månad

Vi ♥

Fråga oss :D

1 besvarad fråga

Klocka :)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards