movieangels

Alla inlägg under juli 2014

Av Cassi / Hanni 8D - 30 juli 2014 12:13

Tjabba tjena hallå vi säger så.. Eller går den så? o: heh cx bäst på musik lixom ._. nejmen xDDD Jag har inte bloggat typ på länge, för att jag vet inte  vad jag ska blogga om, och cassi har inte heller bloggat på ngra daaaarrr... Jag väntar typ bara på att hon ska börja blogga lite mer så jag oxå bloggar lite mer xD <- Bästa förklaringen.

Men asså, bara för att vi har varit lite "inaktiva" så tänkte jag bara ta ngra kort på msp xDD..

 


 


 


 


Trololol, jag vet nt om det kommer upp ngt mer inlägg idag, men jag ska försöka cx

Och det blir mkt roligare om ni frågar eller kommenterar ngt, då får man lixom mer "ork"

heh cx 

men tjaaao sålänge.


 

Av Cassi / Hanni 8D - 28 juli 2014 10:06

Tjao, Jag sitter o äter frukost och idag ska jag till min kompis utanför stan. 

Och... VI SKA BADA :D 

Men asså igår så var det åska över hela landet, (säger dem) Men hos oss mullrade det bara lite? LOVE SMÅLAND <3

Heheh c: Men jag har inget o säga typ xD 

 

SPRID  BLOGGEN!

 

 

Av Cassi / Hanni 8D - 27 juli 2014 14:11

Hejj! jag levlade idag (från level 20 till 21) på 20 minuter typ 8D

så tänkte berätta hur man gör :D

Du måste:


*Ha en massa snälla vänner 8D
* Ha minst 40 kortfilmer ^^

*  Ha 5 diamanter c:


1. Gå till diamant-affären och köp fame boost :D
2. Säg till alla dina snälla vänner att du har fame boost och fråga om dom kan hjälpa :D

3. Vänta lite..

4. Så nu har du levlat 8DD ahahah xD

Okej kanske inte världens bästa tips men det funkade för mig xD

 

Msp · Tips
Av Cassi / Hanni 8D - 27 juli 2014 10:10

Hej! Nu sitter jag o käkar frukost, gött (y)  heh cx 

 

Jag glömde bort en stund att jag bloggade 8D 

Jag o några har kul i gallen c':

 

Vi leker med animeringar typ O_O Ni fattar haha!!!

Lala har as tråk o vet ej vad jag ska blogga om xDD

Heeheheheeheheheheheheheehhehehehehehehehehehehe

Men kan ni adda vår moviestar?

Sprida bloggen?

Ge oss en shoutout på insta?
Ge oss en fråga på ask?

Hade vart as schyst xD

 

Vår moviestar:   Movieangels

Vår blogg (dumt o skriva cx): Movieangels.bloggplatsen.se

Vår insta: Movie.angels

Vår ask: ask.fm/movieangels

 

Det var allt för mig, tjao xD

 

 

Allmänt · Bilder · Info · Msp · Random
Av Cassi / Hanni 8D - 26 juli 2014 16:46

Hej!! Idag raderade FREAC sin gubbe (om du inte vet vem hon är, googla. nejmen då kan jag inte hjälpa dig xD)  Men alla fick typ damp haha o-o tbh tycker jag att hon e en b**ch xd men det är min åsikt :3 men här är lite bilder från dampandet xDD

   
("men chilla" är också om freac) xd

 

Msp
Av Cassi / Hanni 8D - 26 juli 2014 15:16

Men cassi dååå? 8D Du har ju nt bloggat idag!!!!

Nejmen, idag så vaknade jag o gick upp o kollade lite på datorn, sen åt frukost osv. Sen så skulle vi åka o bada, så började det ösregna och då väntade vi lite. Sen slutade det, så vi åkte o badade (det är typ 15min dit.) Sen när vi var framme började det mullra. Sluta. Mullra. Sluta. Mullra. och tillslut mullrade de. Så vi åkte o hemtade vår kusin som min lillebror ska leka med. Och nu så sitter jag här och det åskar o regnar. Usch, det kan inte bara vara jag som "hatar" åska. Och hatar är ett starkt ord. Verkligen ^^Är jätte rädd :( heh cx Men kanske lägger ut några bilder sen ^^ Tjaoo

 

 

Allmänt · Bilder · Fail · Info · Irl
Av Cassi / Hanni 8D - 26 juli 2014 11:03

Godmorgon! Jag gjorde nyss en ny artbook, som ni gärna får titta in och love;ita.   

Heheh, blev det intressant nu vaa? ;)  nejmen, som sagt ni får gärna kolla. Och jag skriver sanningar om mig där vid varje tiondes likes. Och jag gjorde artbooken på ameli.ejsing  Hallåå???!??!?! Ni har glömt o adda movieangels på msp.    Hehe (hon är såklart snyggare nu ;) ) 


 

Av Cassi / Hanni 8D - 25 juli 2014 15:00

Hej ett kort inlägg bara :D

 

haha kolla vad fail :o men ojjj nu ska jag äta pizza bye!  

 

Vi ♥

Fråga oss :D

1 besvarad fråga

Klocka :)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards