movieangels

Alla inlägg under juli 2014

Av Cassi / Hanni 8D - 25 juli 2014 13:58

Tjena alla! Nu har jag gjort en moviestar som heter MovieAngels. :D Ni får gärna adda henne, hjälpa henne att levla osv x) Så här ser hon ut:

ibland blir mina bilder heelt failade asså D:






Bilder · Fail · Info
Av Cassi / Hanni 8D - 25 juli 2014 11:58

hej hej! Jag tänkte att jag skulle börja "sälja" headers??? Är det en bra idé? x)

Vet inte vad det kommer kosta tho. Men om du är intresserad så kan du väl gilla

det här inlägget eller kommentera.

Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 22:15

Heii alla jag ville bara tipsa om att jag (cassi) har typ 100 kortfilmer! :D Om du kollar på

1 kf (kortfilm) så får du 10 sc och typ..5 fame? ;D Plus att jag får fame haha. 8D Så om ni

vill ha sc och fame eller bara vill kolla för att vara snäll, kolla på mina kf då c':

(Heter CassandraEk på msp :3) Tack o hej!

Och kolla på hannah den bästa tjejen's oxå :D

Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 21:42

Haha, nu har vi skaffat ask.fm oxå. Ställ gärna frågor -> ask.fm/movieangels


 

Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 17:15

Hej, jag och cassi har skaffat en instagram. Ni får gärna följa oss. -> Movie.angels


 

Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 16:02

Hej jag ville bara skriva lite info här ;)


På msp heter jag CassandraEk

På kik: ChokladOchGodis
På skype: cassicx
På insta: mspcassi (och movie.angels!!)
På ask.fm: cassandraek (och movieangels haha)
På youtube: CassiMSP


Bara så ni vet hihi ^^ men nu ska jag till Liseberg och kommer hem typ 23:00 xD


Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 13:44

Hejj, jag skrämde hanni i gallen idag ahaha 8D men nu e hon och köper glass ♥.♥

Det har kommit ett nytt tema på msp som heter "Gammaldags Tivoli" o.O Jag kollade på kläderna och..dom var inte 

världens snyggaste xd det ser ungefär ut som alla andra teman haha cx Okej men detta temat får 2 av 5 o-o Vad tycker ni? KOMMENTERA~!! :D




Av Cassi / Hanni 8D - 24 juli 2014 12:49

Hej alla!! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med headern och namnskyltarna Det var jobbig men också kul. ;) Som ni ser såhar jag ändrat bakgrund också. Jag tycker den blev liiiite failad men orka byta liksom den var ju ändå snygg haha. 

namnskyltar^^

Dom ser failade ut men det märker ingen xD men det var typ det bye! :3

Vi ♥

Fråga oss :D

1 besvarad fråga

Klocka :)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards